REKISTERÖI UUSI PALAUTUSPISTE

Uudet palautuspisteet rekisteröityvät Palpan Extranetin rekisteröintilomakkeella. Rekisteröintiä varten ei tarvita käyttäjätunnusta tai salasanaa. 
Palpalle rekisteröityminen edellyttää Y-tunnusta.

Palpa lähettää ensimmäisen erän tunnistetarroja sekä extranet-tunnukset sen jälkeen kun rekisteröintihakemus on hyväksytty.

Rekisterissä olevien palautuspisteiden tietojen muutokset voi tehdä Extranetissä tai ne voi lähettää sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@palpa.fi.

Rekisteröintilomake löytyy täältä.

Lisätietoa Palpan palautusjärjestelmistä

Palautusjärjestelmien säännöt

Katso myös

PALPAN EXTRANET

Uusien palautuspisteiden rekisteröinti ei vaadi käyttäjätunnusta tai salasanaa. Palautuspisteeksi rekisteröityneellä toimipisteellä on erilaisia käyttäjärooleja. 

Toimipiste voi hoitaa Extranetissä seuraavia asioita:

Pääkäyttäjä:

  • Yhteystietojen päivittäminen
  • Palautuspisteen toiminnan lopettamisesta ilmoittaminen
  • Uusien Extranet-käyttäjien perustaminen ja oikeuksien hallinta
  • Palautusautomaattien tietojen tarkistaminen
  • Palautustietojen (kuittitasoinen palautustieto sekä kuittien tila) tarkistaminen
  • Ei-hyvitettävien palautusten sekä virhe-tilassa olevien kuittien tarkistaminen
  • Reklamaatiot puuttuvasta manuaalipalautuksesta tai määräerosta ja antaa palautetta
  • Tunnistetarrojen tilaaminen
  • Aiempien tarratilausten tarkistaminen
  • Vuositasoisten palautusmäärien tarkistaminen

Tilitysten tarkastaja:

  • Reklamaatiot puuttuvasta manuaalipalautuksesta tai määräerosta ja antaa palautetta
  • Palautustietojen (kuittitasoinen palautustieto sekä kuittien tila) tarkistaminen
  • Ei-hyvitettävien palautusten sekä virhe-tilassa olevien kuittien tarkistaminen
  • Vuositasoisten palautusmäärien tarkistaminen

Tunnistetarrojen tilaaja:

  •  Tunnistetarrojen tilaaminen
  •  Tarrojen toimitusosoitteen muuttaminen
  •  Aiempien tarratilausten tarkistaminen
  •  Vuositasoisten palautusmäärien tarkistaminen

Katselija:

  • Palautuspisteen tietojen tarkastelu (hyvitetyt palautukset, tarratilaukset, palautusautomaattitiedot)
  • Ei voi tehdä tarratilauksia, reklamaatioita tai muutoksia tietoihin
  • Vuositasoisten palautusmäärien tarkistaminen

Tarkemmat extranetin käyttöohjeet löydät täältä.

TILAPÄISPALAUTTAMINEN

Tilapäispalautusta käytetään kertaluonteisten tai harvoin järjestettävien tapahtumien pantillisten juomapakkausten palauttamiseen. Näiden tapahtumien juomapakkausten palautusmäärät ovat yleensä huomattavia. 

Tilapäispalauttajille on oma ohjeensa, jossa on tietoa mm. pantillisten juomapakkausten palauttamisesta ja kuljettamisesta. Tutustu tilapäispalautusohjeisiin hyvissä ajoin ennen tapahtuman järjestämistä.

Huom! Voit nyt tilata palautuspullojen ja -tölkkien keräilyvälineet eli astiat ja manuaalisäkit tapahtumaasi suoraan L&T:lta. Yhteystiedot löytyvät täältä.

HUOM! Uuden tilapäispalauttajan on täytettävä palautuspisteen rekisteröintihakemus sekä tapahtumailmoituslomake viimeistään kaksi viikkoa ennen tapahtumaa.

Rekisterissä jo olevan tilapäispalauttajan on täytettävä tapahtumailmoituslomake sekä ilmoitettava mahdollisista muuttuneista yhteystiedoista Palpan asiakaspalveluun: asiakaspalvelu@palpa.fi / puh. 09 8689 860 (arkisin klo 8-16).

 
ILMOITUS TAPAHTUMASTA

Ilmoita alla olevalla lomakkeella tulevan tapahtuman tiedot Palpalle viimeistään kaksi viikkoa ennen tapahtuman alkua.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

* Tapahtuman tölkki- ja kierrätysmuovipullo palautukset ovat määrältään:
* Palautusten kuljettaminen jälleenkäsittelyyn:
* Tulemme myös palauttamaan kierrätyslasipulloja ja tulemme tekemään L&T:n kanssa astiatoimitussopimuksen.
* Olemme rekisteröityneet PALPAlle palautuspisteeksi

Palautusten yhteyshenkilö

* Nimi
* Yritys
* Sähköposti
* Puhelin

Tapahtuma

Tapahtuman nimi
Tapahtuman ajankohta

Yhteystiedot:

asiakaspalvelu@palpa.fi

Puh: 09 – 868 9860 (arkisin klo 8–16)