Lasipullojen tyhjennyspalvelun asiakastyytyväisyyskysely 2021
02.12.2021
Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin loka-marraskuun 2021 aikana tyhjennyspalvelussa mukana oleville palautuspisteille.
Kysely lähetettiin yhteensä 2228 palautuspisteelle ja vastauksia saatiin 273 kpl.
Palpan lasipullojen tyhjennyspalvelun suositteluprosentti on 80 %.
Yhteenveto kyselyn tuloksista
Palautuspisteet ovat tyytyväisimpiä siihen, että tyhjennykset hoituvat sovitusti.
Myös tyhjennysrytmi koetaan sopivaksi ja kuljettajat avuliaiksi.
Eniten haasteita koetaan edelleen olevan tiedottamisessa ja astioiden puhtaudessa.
Arvosteluasteikko: 1 = erittäin tyytymätön, 3 = neutraali/tyytyväinen, 5 = erittäin tyytyväinen
Lisätietoa lasipullojen tyhjennyspalvelusta