Lasipullojen tyhjennyspalvelun asiakastyytyväisyyskysely 2021

02.12.2021

Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin loka-marraskuun 2021 aikana tyhjennyspalvelussa mukana oleville palautuspisteille.
Kysely lähetettiin yhteensä 2228 palautuspisteelle ja vastauksia saatiin 273 kpl.

Palpan lasipullojen tyhjennyspalvelun suositteluprosentti on 80 %.

Yhteenveto kyselyn tuloksista

Palautuspisteet ovat tyytyväisimpiä siihen, että tyhjennykset hoituvat sovitusti.
Myös tyhjennysrytmi koetaan sopivaksi ja kuljettajat avuliaiksi.

Eniten haasteita koetaan edelleen olevan tiedottamisessa ja astioiden puhtaudessa. 

Arvosteluasteikko: 1 = erittäin tyytymätön, 3 = neutraali/tyytyväinen, 5 = erittäin tyytyväinen 

Lisätietoa lasipullojen tyhjennyspalvelusta